Boxtel: 5 juni tot 4 augustus 2022

12 juni 2022 - Boxtel, Nederland

Na 5 weken en onze eerste kennismaking met Washington DC hebben we deze mooie indrukwekkende stad weer (tijdelijk) ingeruild voor een andere bestemming. Frank is op 3 juni voor zijn werk 2,5 weken naar Albanië vertrokken en ik ben 4 juni naar Nederland (Boxtel) vertrokken en daar zondag 5 juni, 1e Pinksterdag, aangekomen. Na zijn missie in Albanië komt Frank ook naar Boxtel en zal de komende periode zowel thuiswerken vanuit Boxtel als ook wat vakantiedagen opnemen. Pas op 4 augustus vertrekken we weer naar Washington DC.

Het is lekker om weer in Boxtel en thuis te zijn en familie en vrienden weer te ontmoeten. Hoewel ik deze keer last had van een jetlag en soms als ik 's-nacht wakker wordt even niet weet of ik nu in Washington ben of in Boxtel (wat overigens gelukkig meteen weer helder is), ben ik inmiddels weer geaard hier.

Ik ben ook weer gevraagd en gestart met invallen bij Lieke op de praktijk om reïntegratie en vakantie op te vangen. Hartstikke leuk om weer te werken. Daarnaast hebben Lieke & Joost op 25 mei de sleutel van hun nieuwe prachtige huis gekregen en ook daar ben ik inmiddels aan het helpen met het texen van de muren. Fijn om dat te kunnen doen. Het wordt heel mooi.

Het schrijven van dit blog gaat voor nu even op de pauzestand en als ik begin augustus weer in DC ben zal ik het schrijven weer op gaan pakken. Wordt dus vervolgd.......

1. Niki:
    13 juni 2022
    Fijn dat je weer even veilig en wel terug bij je haard bent. Niets boven je eigen bed…… nog even wachten op Frank en dan weer samen jullie NL avontuur delen!
    Top dat je zo met je neus in de ‘werk-‘ boter bent gevallen. Succes en geniet van de nabijheid van je familie en vrienden🙋🏻‍♀️